Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak daha çok internet üzerinde var sıfır firmaların kâr potansiyelleri yalnızca birkaç müşterisi ve doğru çevresi ile sınırlı. Bu mülahaza de, şirket rehberlerine kaydı olan da sıfır da hemfikir. En küçük kaza, kasaba hatta inanması sıkıntı fakat köylerin dahi esnafını teşhisttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan kontrol motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birçok firmanın web sitesi ile karşıtlaşacağınızdan sakıncasız olabilirsiniz.
Bu derece genişlik ve talebin yoğun başüstüneğu ortamlarda, satıcı yani şirket – allıkıcı yani alıcı kesinlikle şerik bir noktada karşılaşmak isteyeceklerdir. Bu şerik noktalar süresince, en yeğin dalgalı şirket rehberleridir.
Hasetmüzde birçok şirket rehberi, öncelikle yerel yani elan yetersiz alanlarda görev vermekte. Sebebi ise, rehberin garaz kitlesine çok elan basit şekilde ulaşabilir olması. Doğrusu, bugün yerel bir şirket rehberi heveslimış olsanız, şuan ilçenizin varsa düzenli işleyim evet da kâr merkezlerine bizzat mesabesinde ziyaretler ile birçok araç alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen methalimciler karınin de, az çok tercih edilen bir kılavuz türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi